Älskade mamma

Hon är alltid så posteiv av sig, det gör mig glad. Hon får mig att må bättre !!

Igår ringde ana till mig just när jag lagt mig tillrätta. Vi låg och pratade i nästan två timmar. så det blev ju inte så tidig kväller. Men det känndes bra. Hon sa att hon skulle komma över med ballerina kakor till mig idag, dem enda kakorna jag tycker om eftersom dem är mer som kex.
Har lite att göra idag.Jag måste cykla till enen när alvedonen har börjat verka så att jag kan posta lite brev. Måste även till banken, funderar på att skjuta upp det till imorgon. Sen så tänkte jag höra med mamma och hon har lust att följa med mig till affären, det vill säga dollars, jag ska köpa ballonger till mitt "barnkalas".
Madde ska höra av sig när hon har slutat jobbet. vi ska träna, äta en massa risifrutti och självklart kolla på säsongsstarten på DHW som börjar idag.  Kan inte förstå att hon och jag har klarat oss igenom uppehållet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0