älskling kommer hem

God morgon, börjar väll med att prata lite om gårdagen. efter skolan, som blev kortare än förväntat så åkte jag med madde till valbo. det var trevligt att vara där med henne, trots att jag verkligen led. Det fanns så mycket jag vela ha, ni vet med mitt marina behöv + alla skor. Och jag behöver ju faktist nya skor, för tänk på att jag inte kan ha mina gamla ;) Men det gick ju inte för mig att köpa nå eftersom min plånbok står tom, dock så hade jag råd med IKEA korv, kanske det viktigaste ? Efter det åkte vi en sväng till bj, hämtade lite post. Var till ica och köpte glass, den var inte så god.. menmen. Kollade på en film, ganska töntig.. men jag har ju en crush på dans filmer. "how she move" hette den här. hör verkligen inte till mina favoriter. När madde gick hem så kom en full axxe förbi mig, fan den flickan alltså. va ska man göra för att hon ska lugna ner sig ? Så vi satt och pratade en stund, sen gick hon efter ett tag. hoppas verklige att hon gick hem för hon behövde sova. Idag så blir det skola, börjar sent ! vet inte riktigt när, men ska ta reda på det. kanske ska träffa mamma innan det. det skulle vara trevligt. sen så kommer daniel hem idag med, trevligt trevligt. tror också att jag ska iväg på middag idag. det ska bli trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0