ännu en morgon

känner att jag helt glömmer bort att uppdatera på kvällarna numera. Igår så var jag seg när skolan började, hade vart hemma och gjort ingenting innan, jo diskat och kollat på film. skolan började tjugo i ett. jag slutade klockan två. känns som en jätte nödvändighet att gå dit då va ? men men har jag sagt att jag ska klara det så ska jag göra det med. När jag kom hem la ag mig i soffan och slog på en film, madde ringde mig i panik och kom över en snabb sväng. under eftermiddagen så åkte älskling iväg och köpte min studentklänning och överaskade mig. GUUD va jag blev glad, tills jag kom på mig själv.. hade han vart i valbo uta mig ?? :O Nejdå, jag vart hur glad som helst, även fast det var fel storlek.. hmm ? Idag så blir det skola sen ska jag göra nå nyttigt som att kanske städa ?

Kommentarer
Postat av: LoEM

Godmorgon :)

Har ni också snö idag? (Vart tog våren vägen?)

2009-03-27 @ 06:59:10
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Go´morgon!

allt bra ?

Kram

2009-03-27 @ 06:59:43
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0