bilderna från igår

 mamma ser ut som ett litet barn som vill visa att hon har varit duktig för sin mamma, det kanske aldrig släpper det där :)
 Mamma och moromor :)

 Morfar,emma och johan. nästan så att johan kom undan min kamerahand.



Kolla den söta rosa klubban- GULD :) och den häftiga koppen också -GULD! Efterspm det verkar som att jag aldrig kommer att ha ring på det fingret ugen så var det ju väldigt nice :) Och ett underbart tillskott på helt rätt butik för min 20-årsdag :) haha
Fick ett jättefint kort med. Men det har jag glömt att ta kort på eftersom jag var snabb med att ställa det på hyllan vid tv:n så att det syns :)


Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan gumman. det blev ju riktigt bra bilder på mormor och mig, jag ska nog skriva ut en och ge till henne..... det var jätteroligt att ha er alla i mitt kök. skönt att du fick en bra dag, trots allt. sköt om dig och ha det så bra,vi hörs och syns. puss och kram älskar dig hejdå!

2009-03-08 @ 09:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0