dags att kliva upp

klev upp för ett litet tag sedan, men What ? har jag missat att man ska ställa om klockan eller nå? klockan på datoen är kvart över sju medans mobilen visar kvart över sex.. what ?? Igår släckte jag iaf ner tv:n och allt strax innan 20.30, allt utom datorn där daniel satt och spelade och inte vela visa riktigt lika stort intresse. Jag kämpade för att hålla mig vaken den där timmen eftersom jag vela se på tv igen.. men jag somnade.det var ju typiskt. vi var i valbo igår. Fan vad mycket det finns som jag vill ha !!! använde mina presentkort på systembolaget igår, det blev en flaska Baja Päron, och lite cider. så nu har vi en till fin flaska stående i skåpet.. jag tror nog jag måste låta mamma smaka på den här för den är underbart god om man gillar päronsplit och liknande ;)

Kommentarer
Postat av: Annelie =)

Hej Gumman =) Man ska ställa fram klockan en timme idag, det är sommartid nu =) Så nu får vi det mkt ljusare på kvällarna. =) Jag dyker upp ngn dag under påsk när jag är ledig. Ska bara skaffa fram lite pengar, är tomt i kassan =(

2009-03-29 @ 13:01:05
URL: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0