från gårdagen

Ett par ballerinaskor är alltid bra att ha efter långa stunder i klackar. Tyvvär så tror jag nog att jag skulle tagit dem i storlek 38. Dem glappar väldigt mycket. det är fan svårt att köpa skor när fötterna ska krympa hela tiden. men det betyder att jag snart kan ha mammas skor haha och hon har ett par jag inte skulle tacka nej till ;)

En baddräkt till sommaren, snyggt till shorts..


Och dem mest underbara skorna som finns, ser mycket bättre ut i verkligheten och är över 13 cm höga. I like ! 

 Det var det jag hämtade ut från enen igår. Inne på icas bokrea blev det som sagt två böcker och bägge är två jag tänkt köpa men helt glömt bort. Men nu hittade jag dem för endast 39:-/styck vilket inte alls var mycket.


 
Boken är verklighetsbaserad och handlar om en flicka som varit  kidnappad i åtta år, och under tiden blivit kär i sin förövare. Har filmen om den här flickan, men den var inte alls bra tyckte jag. Men jag tror at boken är betydligt bättre och berkligen något som jag vill läsa.


Och Pamelas bok star som jag tycker verkar som lite smått underhållande läsning. Jag har ju läst boken om Traci Lord och Jenna Jamesson så nu är det väll på sin tid att jag även ska läsa den hära.. ?


Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. ja hur du kan gå i så höga klackar är ett mysterium för mig, själv så nöjer jag mig med max 6-7 cm. jag tror jag vet vilka du skulle vilja ha av mina skor och det lovar jag dig att när den dagen kommer som du kan ha dom så får du dom för dom är för höga för att jag ska gå bekvämt i dom. ballerinaskorna var fina, synd att dom glappar. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns. puss och kram älskar dig hejdå!

2009-03-02 @ 07:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0