god morgon

nu har jag klivit upp, blev ganska sent idag.. eller en halvtimme senare än vad jag brukar.
igår kom daniel hem, det var väll skönt det antar jag.
Snart har jag skola det blir teater hela dagen. Fan och jag har inte gjort den uppgtift vi skulle göra till idag. Men kanske kan göra den snart för den ska väll inte ta sån tid.
Hoppas på att vi får sluta lite tidigare idag.
Det ska bli skönt med helg.. men då måste skolan sluta först. Åh jag vill inte gå dit. Varför måste det vara så viktigt ?
Men men jag ska gå...

Kommentarer
Postat av: Annelie =)

Vart har bloggandet tagit vägen då? =D Jag saknar dig Gumman, gud vad jag längtar tills i påsk, då kommer jag till dig oavsett om du vill eller inte. xD Jag har i alla fall sagt upp kontakten med Jocke nu, orkar inte vara bara hans vän som trånar efter honom medan han flörtar med andra tjejer och så. Hälsa Daniel. Pusspuss

2009-03-15 @ 11:06:36
URL: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0