godmorgon

Daniel åkte flr lite mer än en halvtimme sen. Det vill säga 04.30.
Vi klev upp fem i fyra som vanligt. Jag är trött nu, men ja kan inte somna om. Och skulle jag lyckas så skulle jag inte vakna fören ikväll känns det som.
Får se va jag skrapar ihop för frukost, verkar ju inte finnas allt för mycket. Men jag har nog kräm kvar :)
Idag blir det skolan, sen ska jag iväg till ica i bj.. eftersom jag måste handla lite, jävla mens säger jag bara ! Tar mina pengar, det gillar vi inte !
Sen mot kvällen får vi se vad jag hittar på, ska nog försöka att träna lite här hemma iaf. Så om du är sugen på att komma över och träna med mig så är det bara säga till ;)


Kommentarer
Postat av: Annelie =)

Jag trivs jättebra i lägenheten, fin som fan är den =) nje, under sportlovet kan jag inte komma, det har redan vart =P Men under påsk som vi sa ska jag försöka komma. =)

2009-03-09 @ 06:19:14
URL: http://rosenson.blogg.se/
Postat av: mamma

hejsan, gumman. vill du så kan du komma hem till mig efter skolan, du kan käka här hos mig och så har jag en sak som jag inte längre vill ha kvar som nog du vill ha- kanske. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns puss och kram älskar dig hejdå!

2009-03-09 @ 07:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0