hatar när man bara kan vara

Idag i skolan så kommer vi teatrare få en ganska lång håltimme eftersom vi inte har någon idrott enligt våra idrottsplaneringar.
Nu på morgonen kommer vi det vara samhällskunskap och långt efter det så kommer det vara scenografi. därimellan finns en massa tid som skulle vara till stor nytta hemma.
Men i skolan ? nej det går inte ihop för mig.

Sja snart börja vispa till lite ingedienser till tårtan.
Madde och jag var duktiga igår, så vi har redan blåst upp balongerna :)
men det är jättemycket som jag måste göra idag.. fan hur ska jag hionna.? jaja det blir nog väldigt kul iaf ! , hoppas vi :)

Kommentarer
Postat av: mamma,håkan,ozzy,ziggy

HIPP HIPP HURRA PÅ DIN 20-ÅRS DAG-! puss och kram älskar dig hejdå!

2009-03-11 @ 08:58:13
Postat av: Annelie =)

Grattis Gumman. Hur känns det att bli 20 då? pusspuss

2009-03-11 @ 15:50:15
URL: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0