hemma igen

Nu har jagprecis kommit hem från skolan. så himla skönt att två lektioner är inställda. Hade bara foto, okej det är riktigt drygt att vara där. För tiden används inte på ett bra sätt. Läraren tar för mycket tid. men idag fick vi lite gjort iaf. Själva filmen är fgramkallad. så nästa vecka ska jag och kajsa sätta igång och göra några foton, hoppas att vi är duktig på det så att det går undan haha :P
Mamma kommer hit om ett tag, eller om 90 minuter kanske, vovvarna följer med. Trevligt.
Känner mig inte alls på topp nu..varför sa hon sådär ?


Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. verkligen SORRY det blev ett stort missförstånd. jag ber verkligen om ursäkt och hoppas att du kan förlåta mig för att jag klampade rakt ner i klaveret. ses vid 2 tiden, puss puss.

2009-03-10 @ 12:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0