idag är idag

DAGENS MAT: Matintaget idag är densamma som igår. fan man måste ju äta upp det annars blir det ju gammalt
DAGENS TRÄNING: gymmade på parkbadet idag
DAGENS LÅT:  pussycat dolls - I hate this part
DAGENS KLÄDSEL:  jeans,sporttopp och en stor 3/4 tröja
DAGENS DUSCH: Blev idag när jag kom hem från skolan
DAGENS FRISYR:  uppsatt
DAGENS HÄNDELSE:  Gymmade 
DAGENS PLANER:  Gå till skolan, städa och diska
DAGENS VILL HA:  en bra digitalkamera
DAGENS DROG:  vatten
DAGENS SAKNAD:  Jag saknar mamma, måste orka ta mig dit snart känner jag. saknar vovvarna med
DAGENS DUMMASTE:  att mitt liv saknar mening just nu..
DAGENS FINASTE: Mina dagdrömmar om att allt ska bli bra
DAGENS KÖP:  Pucko !! åh så gott det var efter att jag hade gymmat
DAGENS GODIS:  ja det var väll alla snacks jag vräkt i mig..
DAGENS HUMÖR:  lite smått nere
DAGENS SJUKA:  gymmade i pyamasbyxor
DAGENS KOMPLIMANG:  va fin du är (tack tack kajsa)
DAGENS KÄRLEK: non
DAGENS LYCKA: haha
DAGENS AVSLUTANDE: Idag vaknade jag upp med samma känsla som jag haft hela veckan, jag vill inte. Men jag gick till skolan, det var ganska avkopplande att vara där. Och på lunchen åt jag, mycket ! det var så gått att äntligen äta riktig mat.
Vi gymmade på idrotten, det var härligt. Fan önskar att jag hade gymkort. Varför ska allt vara så dyrt för ? Efter det så gick jag och kajsa till affären och köpte bränsle till sista lektionen. för min del blev det en pucko, det är så himla gott nån gång ibland. Men jag saknar den dem hade med kaffesmak ! Sista lektionen var lite smått dryg men vi tog oss igenom den. Efter det s¨har jag bara varit hemma och tagit det lite lungt. Har hållt på grejat på datorn, men den har inte velat grejat med mig. Alltså blev det inte som jag tänkt mig. Så jävla drygt !
Tänkte sova nu, struntar fullständigt i vad klockan är. Jag är trltt och vill vila. jag vill ha helg. Kanske att allt kan bli bra då ? Jag hoppas ! Om inte annat så kommer emma upp på fredag, det kommer förgylla dem dagarna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0