idag för att vara exakt

Började dagen med att vara duktig, gå till skolan..
Vi hade bara en lektion så det gick snabbt. Mamma kom hem till mig efter skolan med vovvarna. Det var trevligt. Det blev lite te :) ska lägga upp lite bilder senare från deras besök :)

På eftermiddagen gick jag och madde till enen för att handla lite gott till våran tv kväll.
Snart ska jag gå och lägga mig. har mycket att hinna med imoron. fan fan hur ska jag hinna ?

Har börjat fundera. dags för mig att ta tag i att klippa mig snart ! kan ju inte gå runt med den här kalufsen i evugheter inte.

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. det är alltid lika roligt att träffa dig över en kopp te. vi måste ta en fika på stan snart eller ännu hellre ta en lunch på oden. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns.puss och kram älskar dig hejdå!

2009-03-11 @ 08:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0