längtar tills sommaren !

Idag har jag varit till bj en sväng och hämtat ett filmpaket som kom i slutet av veckan. Vet att man inte ska hålla på gå med i olika filmklubbar. Men emma säger att den här är bra. Får väll lita på det :)
Efter det så blev det en sväng till mamma och vaovvarna. Det var trevligt. mamma är i full gång med att leta skor som alltid haha. Vissa saker är omöjligt att undvika.

Blev en liten trevlig tripp till valbo med kajsa med. måste ju använda presentkorten :) så det blev en blå cardigan(140:-) och ett par blåa shorts(160:-) bägge från vera moda.
Först så köpte jag en skit läcker kjol på ginatricot men märkte (snabbt som tur var) att det var ett hål i rumpan.. så jag gick tillbaka. Fan att den inte skulle vara i någon vidare kvalité..
Presentkortet jag fick av lisbeth & co kom till stor nytta eftersom jag är i ett extremt stort behov av en ny mascara. så det blev en sån + ett par söta trosor.
Som sagt en trevlig shoppingrunda. men jag ångrar att jag inte köpte tröjan från gina tricot. den är ju så fin !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0