måndag morgon

Ensam igen.. tråkigt och jobbigt ! Daniel åkte för ett tag sedan.
Igår så blev det valbo för min och daniels del, hittade en massa jag vela ha. Men man kan ju inte få allt. så det blev en skitsöt somrig klänning från gina tricot och ett par rosa/grå springskor från puma. (kanske lägger upp bilder senare) visstja för att inte glömma ett par röda solglasögon från ginatricot fick jag också med :)
Det blev att gå och lägga sig tidigt igår efterom vi kliver upp vid en 5 i fyra på morgonen. det är för tidigt !!

Idag så ska jag ta mig till björksätra har jag tänkt och fixa lite där. Det ska väll bli trevligt.....


Föresten annelie.. kan du skicka andvändarnamnet och lösenordet igen det funkade inte sist.. och jag vill nå din blogg !! ;)

Kommentarer
Postat av: Annelie =)

Klart jag kan, skrev det där man ska skriva e-postadressen =) Användarnamnet står först och lösenordet sen =)

2009-03-16 @ 17:20:51
URL: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0