måndag

Idag börjar jag skolan klockan nio, det var verkligen skönt med lov, och egentligen skulle jag behövt en till vecka.
Slutet på min vecka var inte så trevlig. Daniel blev tvungen att åka iväg mitt i natten för att fixa en grej, det blev struligt och vi har inte sovit alls många timmar. Jag skulle gissa på att det är mellan 2 och tre timmar.
Somnar jag nu så vet jag ju att jag inte kommer komma upp till skolan.
Är inte alls pigg, menmen va man man göra åt saken.
Daniel har åkt iväg nu iaf. Kommer ju hem på torsdag igen som vanligt. Den här veckan kommer att vara lång känner jag på mig. Bara att uthärda.

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. om du vill så kan du komma och käka lappar på tisdag med mig och håkan, så slipper du lite ensamhet iallfall. och så kan du ju se fram emot fredagen när emma och johan kommer till sandviken. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns. puss och kram älskar dig hejdå!

2009-03-02 @ 07:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0