morgonstund har guld i mun

den som kom på det citatet kan inte vara helt klok i huvudet.. Daniel åkte för ett bra tag sedan. Jobbigt. nu ska han vara borta till torsdag igen. Fan vilket drygt jobb han har enligt mig, eller för min del så är det det iaf. Idag blir det skola, kanske en sväng till bj. eller så ska jag hem och träna lite. Vi får se hur det blir med det. Igår såg jag en spindel. I lägenheten. sprang upp i soffan. jag började storböla och daniel hade verkligen ingen lust att hjälpa mig eftersom jag var mesig.. men när han märkte att jag inte sluta gråta medans jag satt på vardagsrumsbordet och stirrade mot soffan där inte spindeln längre syntes så tog han fram dammsugan och dammsög.. Nu vet jag inte om den är borta. men jag hoppas då det. jag är för ung för att dö..

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. ja då är vi två som sett en spindel i taket då, men håkan han vet min fobi så har tar bort dom utan att kommentera. bra tycker jag. puss och kram älskar dig hejdå!

2009-03-23 @ 07:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0