onsdag

ska snart iväh och se teater så här på morgonen, det ska bli trevligt. Sen kanske jag ska hem och träna lite. det känns lite i magen från igår. det är bra.
Tittade på en film nyss, the hottie and the nottie, ja det är den med paris hilton.. men jag måste säga det att filmen var helt okej. kunna man inte tro va ?

Ikväll (18.00) så är jag och ana hemmbjuden på middag hoseva, det ska bli jätte trevligt. var så längesen som jag träffade henne nu. och så får det ju inte vara ! Men jag kommer inte kunna vara där allt för länge. har bestämt mig att lägga mig i tid idag. måste sova ut lite oftare så att jag orkar med.

.....Och mamma, idag får vi veta hur det blir. Vi får hålla tummarna. :)

men nu ska jag göra mig i ordning för snart ska jag möta madde och gå med henne en bit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0