snart helg

igår orkade jag inte sitta vid datorn och blogga så mycket. Var ju så soligt hela dagen !
När daniel kom hem så myste vi lite innan vi tog bilen till gävle för att smaska på en varsin glass. Man är så lycklig när man vet att man måste ha på sig solglasögpn för att se något !
På vägen hem så stannade vi på ica och handlade.
Blev lite ostkrokar till mig.. vi skulle faktist titta på film. Det blev Wall-E, ja det tog tid för min innan jag såg den. men den är ju jätte bra :D hihi av mig får den nog 4 av 5
Efter filmen var det dags att slå på kanal 4 där sveriges värsta bilförare hade börjat redan. Det är ju för ett härligt program !!

Men nu ska jag vakna till och göra mig redo för lite skola..snart är det helg. ska bara ta mig igenom den här dagen också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

glass är gott

2009-03-20 @ 17:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0