söndag betyder packa

imorgon bär det av till Tallin. det ska bli himla rolig ska det, hoppas jag. känns inte bra att missa skolan just nu.. men jag tror åtminstone inte att jag missar nå teaterrep. kommer ju komma hem på onsdag så. hoppas kajsa inte blir allt för sur på mig. Så idaf så ska man packa väskan och göra sig klar för avfärd. men jag fattar fortfarande inte varför jag och daniel måste ta taxi med resten av familjen till gävle..? vi har busshållsplatsen utanför dörren.. och istället för 40-50 :- tillsammans och åka buss så blir det 140-150 :- för oss två att åka in med resten. Känns himla dumt planerat faktist. menmen jag ska inte klaga. Mamma, kom över och smaka lite Baja Päron idag ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. ville bara önska er alla en riktigt trevlig resa, du har ju velat resa till tallinn i så många år och nu blir det äntligen av, hoppas att dina förväntningar blir uppfyllda. sköt om dig och ha det så bra, puss och kram älskar dig hejdå!

2009-03-29 @ 18:39:01
Postat av: Paulina

Hej gumman.

Hoppas du får gör kul. ^^

Saknar dig.

Puss

2009-03-30 @ 06:48:38
URL: http://vinterbarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0