söndag

Igår så var det en riktigt lång dag. Känndes som att man inte sov någonting på en hel evighet. Tidigt på eftermiddagen så kom Pappa,Titta,Rikard och Lisbeth hit , det var trevligt. Jag bjöd på tårta och lite fika och fick en massa presenter :)
Sen följde jag och Daniel med dem när dem skulle åka och se Rebeckas sista match ( rebecka är min lillasyster som är 10 ) deras lag hade lika gärna kunnat vinna men dem sista 4 sekundrarna av matchen fick motståndarna in ett mål. Tråkigt tråkigt. men det var kul att se henne spela.
Efter det var det gasen i botten hem till daniels bror magnus som också firades igår(han fyller 28 på måndag) så det blev ännu mera tårta och fika. Fick en present av daniels pappa,farmor och Gunnel med, det var en överaskning :)
Det var jätte trevligt att vara därborta men jag var otroligt trött, det är tröttsamt att ha massa folk runt sig hela tiden, hur trevligt folk det än är.
på vägen hem åkte vi och handlade innan melodifestivalen, sen satt vi där bänkade och drack en varsin cider, eller jag gjorde det. Daniel tog ju självklart en öl. usch ! :P
Malena vann, grattis ! Sandviken tog hem det här :) men jag hade ju hoppats på måns.
Han var min favorit och jag trodde verkligen ett tag att han skulle vinna. Men eftersom inte han vann så tyckte jag att hon var det bästa andrahands valet från min sida :)


Hans låt var helt klart bäst och hade det proffsigaste uppträdandet. I´m still fighting for hope and glory I´m still standing.....
Föresten?? var det nån mer än jag som vart irreterad när Caroline sjöng fel i sin fina låt ??? Hon sjöng ju Bort från mig två gånger fast det andra gången skulle vara, och inte till mig. Syns synd på ett annat så fint framträdande.



Men nu har jag precis vaknat..
ska snart åka iväg och titta på rebeckas konståkningsavslutning tänkte jag :) fan va hon håller igång med allt, igår var det innebandy. Sen hoppas jag på att få med daniel till valbo. Jag ska köpa ett par springskor tror jag :) Hoppas att dem sitter bra bara, har redan tittat ut ett par puma som är ganska billiga. jag vill ju inte lägga ut vad som helst  för att kunna springa lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0