systembolaget ! ja men visst

Idag blev jag som sagt tjugo år. Det är väll den här dagen man alltid har väntat på eller ? Nu får jag göra allt :) eller ja inom rimliga gränser förståss, men jag får göra allt man får göra i livet haha.
Var en lång och tråkig dag i skolan. fick ett samtal av christian under håltimmen, christian var min kontaktperson när jag bodde på UB. han ringde och grattade mig, det blev ja glad för. Han är så gullig !

När skoldagen var över så gick jag en sväng till systembolaget.Känndes som att det var viktigt att göra det för första gången :)
Vågade knappt köpa eftersom det kändes som att jag fortfarande var för ung. Men jag slapp nästan visa leg. Enda anledningen att jag fick visa leg var för att jag stog med mitt pass i högsta hugg haha.
När jag kom hem var det bara sätta igång och fixa. tårtan skulle göras och allt sånt. Madde kom över och hjälpte till, tack madde för det ! :) Och bullarna du hade med var jättegoda ! :)

Folket kom, kajsa,mickis,ana,malin och sara. Så vi fikade åt tårta, hade fiskedamm och lekte lite lekar, jag hade det jättetrevligt. Hoppas att ni också hade det ! Och jag fick en massa fina presenter ! Tack alla för dem.
Av madde fick jag ett JÄTTESTORT grattiskort som var hur fint som helst, och ett presentkort på bellisema(eller hur det stavas) känns helt underbart, nu kanske någon som kan kan fixa mina bryn :)
Av kajsa fick jag ett presentkort på systembolaget, nice :) jag tycker det är en sjukt rolig grej !
Av sara så fick jag ett sött litet kort med saras egna fina ord i. Tänka sig sara, redan då var jag guldkvinnan haha. Och så fick jag ett doftljus som det stod en mycket fin text på:)
Av malin så fick jag en jättevacker blomma som jag hoppas att ska klara sig ett tag och ett par superheta örhängen ! Dem ska jag ha på mig imorgon !
Av mickis så fick jag en SKOBOK ;) jadu den som har missat att jag gillar skor har missat hela mig ;)
jag blev verkligen jätteglad för alla fina presenter som jag fick ! :)

Bilder kommer senare :)

Just nu är det väldigt stökigt här, kakor och balonger överallt. men det får jag ta imorgon efter skolan för nu måste jag sova !

Och tack alla ni som hört av er under dagen och grattat mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0