tisdag

ska snart hoppa in i duschen. blir inge simma nu på morgonen. Måste bli mer pepp för det. Men jag tror ju att jag och madde ska träna lite senare idag. lite styrketräning framför tv:n.
Det brukar se ut så på tisdagar för våran del.

Det var skönt att lägga sig i bra tid igår. det måste jag försöka att göra oftare :) men kanske inte idag då eftersom tisdagar faktist är en riktig yv kvällsdag ! men först så ska jag tänka på skolan idag.. ja just ja. jag slutar 16.10. inte sådär jätterolig tid det inte !
Men jag och kajsa ska framkalla kort nu under första lektionen. ska bli spännande, antagligen jävligt tråkigt men om vi ska få våra bilder i bildformat så måste vi ju göra det ! ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0