torsdag

Kom precis hem från skolan. trodde att jag började kl nio. men nej då. den lektionen är flyttad. och det är den enda lektion jag har i skolan på torsdagar. Kul att våran klass är ut mobbad och aldrig får veta något från våran lärare.
Men lektionen är flyttad till måndag på en annan lektion så den kommer antagligen att flyttas tillbaka, men varför håller dem på krångla ?
Så jag har suttit och spelat kort hela förmiddagen för att äta mat i skolan. som inte ens var god. Känndes som en riktig besvikelse.
Men nu ska jag städa lite, för det ser ju inte bra ut sen igår vill jag lova ! :S men men det är bara fixa det värsta innan daniel kommer hem, vilket han gör idag. Jag blir så glad när jag tänker på det. Så jag tänker hela tiden !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0