6 mars 2009

DAGENS MAT: ett riklig intag av inte allt för nyt tig mat.
DAGENS TRÄNING: Har inte tränat någonting idag så det är bara promenaden till skolan...
DAGENS LÅT:  måns. hope & glory
DAGENS KLÄDSEL:  svarta stuprör med vitt linne+ daniels svarta tjocktröja
DAGENS DUSCH:  på eftermiddagen
DAGENS FRISYR:  uppsatt
DAGENS HÄNDELSE:  jag hämtade mitt pass, plus att vi åkte till valbo
DAGENS PLANER:  Gå i skolan, åka till gävle och hämta passet
DAGENS VILL HA:  springskor
DAGENS DROG:  coca-cola och småmynt
DAGENS SAKNAD:  är man gick på ågstadiet och trodde att man aldrig skulle behöva gå i skolan så här länge
DAGENS DUMMASTE:   shoppade upp mina pengar... nrukar lätt bli så när jag vart deppig ett tag
DAGENS FINASTE: daniel hjälpte mig så att jag inte handlade upp exakt exakt allt
DAGENS KÖP:  springbyxor, dansbyxor och träningsjacka. Allt var var för sig ganska så billigt

DAGENS GODIS: coca-cola
DAGENS HUMÖR:  ganska nere till en början, efter skolan var jag bara trött !!!!
DAGENS SJUKA:  Att jag ska få träffa emma imorgon !
DAGENS KOMPLIMANG: jättebra gjort sofia, jag gillar din energi
DAGENS KÄRLEK:  min kärlek till hoppet
DAGENS LYCKA: nu har jag äntligen pass, nu kan jag åka vart jag vill !
DAGENS AVSLUTANDE: Gick till skolan på morgonen var varken pigg eller glad, men vad gör man inte. Det gick tydligen väldigt bra för min del i skolan.. själv tycker jag att det gick åt helvete..
Efter skolan så åkte jag och daniel in till polisen i gävle och hämtade mitt pass. Okej alla blir fula på pass jag vet, men det där kan man inte ens antyda att är jag.. och då menar jag tyvärr inte heller på ett bra sätt..
På vägen hem tog vi en snabbsväng genom valbo. Men tvekade som fan om jag skulle gå tomhänt därifrån. Det gjorde jag och vi åkte hem. Vi hoppade in i duschen sen satt vi där som två loosers framför tv:n. det var då jag kom på att jag vela shoppa upp mina sista pengar, så vi åkte in till valbo. jag provade lite och valde två saker jag tänkte handla, jackan och springbyxorna. det skulle jag ju precis ha råd med. Men daniel tog dansbyxorna som han hade gillat väldigt mycket. Sen tog han även byxorna jag nästan redan hade betalat för. Tack tack.
Väl hemma igen så tänkte vi titta på en film. jadu ja vette fan va det var för film, men jag orkade då inte se den !
Så vi gick och la oss ganska så tidigt..

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. snygga träningskläder...mm sköt om dig och ha det så bra. puss och kram älskar dig hejdå!

2009-03-09 @ 11:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0