8 mars

DAGENS MAT: istort sätt så har jag nog småätit precis hela tiden
DAGENS TRÄNING: jag är inte den som rör mig på helger
DAGENS LÅT:  black jack - inget stoppar oss nu
DAGENS KLÄDSEL:  svarta stuprör med lusblå t-shirt och svart tjocktröja
DAGENS DUSCH:  ska jag ta snart :)
DAGENS FRISYR:  uppsatt
DAGENS HÄNDELSE:  Träffade emma och johan innan dem skulle åka hem, sen har jag ju tvättat idag med
DAGENS PLANER:   hinna med att säga hej då till linköpingsborna och tvärtta samt laga mat
DAGENS VILL HA:  springskor
DAGENS DROG:  drömmar
DAGENS SAKNAD:  att ha lov
DAGENS DUMMASTE:   Tjafs
DAGENS FINASTE: Ögonblicket när jag invigde min nya fina mugg
DAGENS KÖP:  Har haft plånboken hemma idag
DAGENS GODIS:  potatisskruvar
DAGENS HUMÖR:  Det har vart ganska bra, med vissa skurar :P
DAGENS SJUKA:  "vita damens" hus, hon är läskig. Hon har skrivit med vit krita över hela hennes hus. saker som att jehovas vittnes färg är vit. Sex är inte mat. sex är sex ! och en massa annat shit ???
DAGENS KOMPLIMANG:  va duktig du är
DAGENS KÄRLEK:  min syster emma var ju för fan här :D
DAGENS LYCKA: Fick umgås lite med syster och hennes pojkvän det var trevligt.
DAGENS AVSLUTANDE: Trött på morgonen när jag vaknade och klev upp. Gick ganska tidigt till pappa för att träffa emma och johan lite. pappa och titti körde runt oss lite i samhället så att johan skulle få uppleva hur det är att vara norrläning. Hem efter det och tvättade med daniel. Vi hade en massa tvätt den här veckan ! Har inte gjort så mycket annat idag. vi var iväg till affären så att han kunna handla lite grejer han ska ta med sig till jobbet. Sen lagade jag mat till hans matlådor, det blev potatisgratäng och fläskfilé. Har tittat på tv lite nu. sappade mellan wipeout och herre på täppan. Fan att det ska vara samma tider.
Ska snart lägga mig, ska bara kolla på beck tills nyheterna sätter igång. tänker dem aldrig ta bort dem där jävla nyheterna ??

För övrigt så har jag fått mitt första myggbett.. ? What ? jag är nog mer förvånad än ni.. kanske är emma som har släpat med den från linköping där våren är närmare än här..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0