dagen som fia ska glömma

DAGENS MAT: Oj oj, en hel massa. Började dagen lite lungt med lunch, ravioli, men det blev bara mer och mer.
DAGENS TRÄNING: Jag och madde körde våran styrketräning på Ca 30-45 min
DAGENS LÅT:  Lasse - Jag ska slåss i dina kvarter
DAGENS KLÄDSEL:  SLAPPIS!! mjukisbyxor, träningstopp och t-shirt
DAGENS DUSCH:  På morgonen, en lång och härlig en. Snart en till eftersom jag har tränat
DAGENS FRISYR:  Uppsatt...
DAGENS HÄNDELSE:  Träffa madde. Och att ana kom med ballerina kex åt mig :)
DAGENS PLANER:   Att ta mig till skolan om jag orkar det.. Träffa madde så att vi kan träna och titta på DHW
DAGENS VILL HA:  Lycka
DAGENS DROG:  Ätbara saker .. illa illa haha
DAGENS SAKNAD:  kärlek
DAGENS DUMMASTE:   Jag var nästan på väg att falla för godisets frestelse och handla lite lösvikt. Men jag stod på mig.
DAGENS FINASTE: Mamma har sparat en dosa av hennes goda lappar till mig
DAGENS KÖP:  Ballonger, tejp och ett halsband
DAGENS GODIS:  Ostkrokar,jordnötsbågar,potatisskruvar och bacon chips.. ja det var vad jag och madde tröck i oss, men det var ju inte som att vi åt upp allt. och ibland måste man frossa så att man kan uppskatta att försöka vara nyttig.
DAGENS HUMÖR: Ja va ska man säga ? samma som igår. Vet inte vad det är med mig just nu. Men jag känner mig inte pepp på något..
DAGENS SJUKA: Mitt intag av ätbara saker 
DAGENS KOMPLIMANG: 
Ähm, kommer jag ens på nå ??
DAGENS KÄRLEK:  DHW hade säsongspremiär idag. !!! Bänkad kl 21.00. Därav allt gotta haha
DAGENS LYCKA: va ?
DAGENS AVSLUTANDE: Dagen började precis som jag inte vela. Deppig och djävlig. Vet ju att det inte blir bättre av att jag stänger in allt. Men va ska jag göra då? Jag kommer må bättre snart. För ett tag iaf. Klart allt löser sig..?
Men iaf så har det inte hänt mycket under dagen, ana kom förbi med ballerinakex, så gulligt av henne ! Sen så träffade jag madde vi köpte risifrutti eftersom hon har haft sug på det ett bra tag. Själv så är jag ju ganska bortskämd med just risi/mannafrutti. Det är så gott. ! Vi tittade på top model innan vi stoppade in tränings dvd:n och körde på. Den här gången känndes det inte lika jobbigt som det brukar. Vi åt lite. Tittade på tv, sprang iväg och köpte allt snacks som vi hade framför DHW senare under kvällen. En riktig frossar dag, Kan skriva om det idag. Men imorgon ska det vara glömt. Varför är det så lätt att äta när man känner att man inte kan tänka på nått ??
Jag ska gå och lägga mig snart. Så jag kommer upp imorgon. Vi får se hur jag känner mig då. Vet föresten inte ens om jag har nå skola imorgon, Vet inte om vi har kvar våran sh lärare eller om hon gått i mamma ledighet och om hon har det så vet jag inte om vikarien har kommit.. Idrott vet man ju aldrig när man har. så det gör ju inte saken bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0