2 föreställningar avklarade

igår hade vi sista genrepet innan premiären, och efter det så var vi ett antal av oss som gick ut en liten sväng och tog ett glas. det var mycket trevligt. och det slutade med att jag sov hos sandra i klassen eftersom hon bor brevid folketshus där vi spelar carmen.
Inför första föreställningen hade jag panik, jag gjorde allt för att hålla tårarna tillbaka. visst det gick ju bra ute på scenen. men det var så otroligt jobbigt ! Men föreställningen gick bra.
På lunchrasten så hade jag fortfarande paniken kvar i kroppen, grät en liten skvätt för att jag hatar att stå på scenen.

andra föreställningen.. hmm panik hade jag även då. men efteråt, det vill säga nu. så är jag bara riktigt pissigt förbannad ! jävla små FITTOR!!
jag förstår inte varför vi ska spela upp den för högstadieelever som inte ens vill gå på teater, det satt folk i publiken som eldade papper och tände cigg, pratade i telefon och en massa andra otrevligheter. och även inte ens har vett att stanna kvar i applåd tacket.

vill bara att det ska vara över

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0