en ny vecka

allt som har med föreställningen att göra är äntligen över, känns skönt !
Och det som ändå känns helt fantastiskt är hur nära varandra vi har kommit. Jag hoppas att det verkligen håller i sig och att vi inte går tillbaka till gruperingarna innan, Låt det vara som det nu är !

daniel har precis åkt ibäg till jobbet. ensamt här hemma. funderar på att sova lite innan jag ska ta tag i allt skolarbete som måste in. Sen tänkte jag faktist titta på eurovision och säga min åsikt.Har ju inte sett det än eftersom jag var ut med klassen på ett glas då.
kom hem när segern var klar och alexander från norge stod där och sjöng sin låt.

så goo natt för ett tag eller hur man säger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0