Ett litet lyckorus

Jag har precis kommit hem. Ska snart sova, en efterlängtat sömn kan jag ju tala om !
Men jag har haft en helt underbar kväll som jag önskat att aldrig skulle tagit slut !

Lilla Jessica (som inte är så liten eftersom hon har flyttat till england och bor där) är på besök i sverige ! och självklart så har jag spenderat kvällen med henne ! Och kerstin som hon tidigare bodde hos, och Kerstins dotter anna :) otroligt trevliga människor !
Blev bjuden på middag, potatis pizza, första gången jag åt det. det var otroligt frächt och gott !
och till efterätt blev det chokladpudding, en av mina absoluta favoriter, Jessicas med, of course!

Åkte runt lite med bil så att jessica fick se vad som har hänt/håller på att hända med stan.

Träffade även axxe en stund hemma hos kerstin, men tråkigt nog hade hon bråttom iväg, menmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0