från besöket

Hittade en bild på arbetarbladet från Malenas och Tomas besök.
På fredagen besökte Tomas Ledin och Malena Ernman Hammargymnasiet för att träffa musik- och musikaleleverna. De bjöd båda ordentligt på sig själva när de svarade på elevernas frågor. Efteråt fick de varsin cd med musik som eleverna spelat in. På lördag uppträder de båda Sandvikenfödda stjärnorna på invigningen av Göransson arena.
Haha och där sitter jag i hörnet. Det var en trevlig stund. Och dem syns inte bra nu, men jag blev KÄR i Malenas skor ! Riktigt underbara !

Kommentarer
Postat av: Denniz Ganevik

Jag har Sveriges lenaste hy.

Men ingenting är gratis, vill man vara fin får man lida pin!



http://dennizganevik.blogg.se

2009-05-31 @ 09:28:45
URL: http://dennizganevik.blogg.se/
Postat av: mamma

hejsan, gumman. ja jag ser dig. ja då har du väl träffat sandvikens stoltheter då. dom verkar båda ha fötterna på jorden. såg förresten askungen igår (lördag) på tvåan, den var både rolig och bra att kolla på. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns. puss och kram älskar dig hejdå!

2009-05-31 @ 11:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0