Fredag

det är bra att jag är uppe tidigt idag. ska nämligen ha prov. vet inte om jag pluggar på rätt saker.
Men tänkte iaf göra mig i ordning nu så att jag kan plugga enda fram tills det att jag börjar. Det är ett svårt prov idag.
Fick ungerfärliga frågor som ska vara med på provet idag. Känns väldigt svårt eftersom ett flertal av dem frågorna kunna jag ej finna något svar till.
Fattar inte hur vi kunna få reda på det här så sent.
Menmen, prov nu på morgonen alltså, sen blir det att städa i teatersalen. Och lite senare under förmiddagen så ska vi träffa Marlena och Tomas. Det ska bl intresant. Lite roligt att dem kommer till skolan egenrligen, gamla sandvikare som dem är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0