Fredag

Jag hoppas verkligen att ingen är i tvättstugan just nu.
våran tvättid börjar egentligen inte förens kl nio. så jag hoppas att ingen har sju tiden. Tänkte börja nu så att daniel bara behöver plocka med det sista.
För om några timmar så ska jag iväg och fika med lilla mamma :) det ska bli trevligt. Och förhoppningsvis hittar jag det jag letat halvt ihjäl mig på åt rikard med.(Min lillebror fyller år imorgon)

Senare idag så ska vi iväg till daniels mamma, hom fyller år i dag. Grattis till henne :)

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. tack för en trevlig förmiddag. vilken tur att du hittade det du skulle ha till brorsan. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns puss och kram älskar dig hejdå!

2009-05-22 @ 11:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0