Hemma igen



Har varit ute och paddlat kanot hela dagen. Riktigt skönt har det varit.
Var lite rädd där i början kan jag erkänna. Och det var lite läskigt dem första två forsarna, men det gick så himla bra.
Jag och Ladan paddlade en kanot, och kajsa satt med oss också.

Ett riktigt bra träningspass, och ett antal kalorier förbrända under kort stund. Och jag vet inte vad det är med vatten, men att vara på och vid vattnet gör mig så lycklig.

Kan ju förövrigt såhär lite snällt även nämna att det var två stycken som råkade välta med kanoten i en fors. Självklart synd om dem. Men, ja det var ju även kul.
Glas att det inte var jag som druttade i. Fan jag vill paddla igen !! Det var supermysigt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0