Igår, jadu då var det panik i dem flesta

Igår (fredag) så var det panik hos dem flesta som skulle vara med i föreställningen. en av huvudrållsinnehavarna skadade foten och var tvungen att uppsöka sjukhus. Men det löste sig tillslut genom enormt bra insattser från dem flesta. Jag tycker vi gjorde ett grymt jobb. Och jah är glad att jag höll mig från tårar. :D

TUFF. Carmen, Sandra Alexandersson, stöjder sig mot en polisman spelad av Joakim Södergren Norin.
Söta Carmen som tyvärr gjorde illa foten igår, du är så stark !

På kvällen när man kan säga att vi på riktigt hadae PREMIÄR, alltså för dem öppna föreställningarna och inte för skolelever som kanske inte ens är intreserad av att titta. Och en riktigt dålig känsla drabbade mig, helvete !
Redan i första scenen blev jag tvungen att improvisera min första replik pga att jag skulle komentera dem som stod brevid mig och åt. Men dem åt inte !!! Det var inte en trevlig känsla.
Men föreställningen rullade på kanon fint, och sandra med den skadade foten var med. Hon hade fått den sydd. Vi fick blommor efteråt och minglade lite med varandra :)

MÖTE. Polisen Don José, spelad av Alexander Oldberg, tillsammans med flickan från landet Micaëla, Linnea Åhlander.
Denna söta flicka i blå klänning sjunger så otroligt bra. spelar ingen roll hur många gånger jag hör henne sjunga. Jag får gåshud varje gång !

Och verkligen tack alla som säger att jag är duktig
Är så fruktansvärt osäker på mig själv,
men ni får mig att våga det jag egentligen inte vågar.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh tack Fia!

Och du ÄR duktig! Helt otroligt :D

2009-05-17 @ 19:38:33
URL: http://wonwon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0