Lista

6 JUST NU :
Humör - Ganska trött
Kläder - Ja, underkläder. Brukar inte vara så påklädd hemma
Håruppsättning - nej
Musik - Flo Rida
Internetprogram uppe - bloggar
Mat du vill äta - frukost

4 ärliga svar.
Är du homosexuell? - det tror jag alla är mer eller mindre, men jag är lycklig med min pojkvän
Går du i skolan? - Ja, men inte länge till
Önskar du att ditt liv var annorlunda? - Det är väll klart att vissa saker skulle man vilja ändra, kanske att jag var rik och sånt, det haade ju vart trevligt
Har du haft självmordstankar? - Jag kanske inte har tyckt att varje dag har varit värt att leva

4 saker du älskar
Daniel
Min familj.
Att shoppa
Mina vänner

3 random frågor
Har du någon gång varit medlem på lunarstorm.se? - haha jo men självklart
Har du någon gång spelat trückspelet? - ne det har jag inte gjort
Önskar du att du hade en annan mobil? - Ja !

2 betygsfrågor
Har du någon gång fått MVG ?
 - ja men ser man på, G flickan är uppe i hela två MVG nu
Har du någon gång fått IG ? - Nja, men jag har pluggat upp dem på en gång

1 fråga
har du varit 100 % ärlig under detta test?
- JA! Jag är för dum för att ljuga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0