lista

Namn - Fia
Födelsedag - 11 mars
Ögonfärg -  gröna
Hårfärg -  Blond
Längd - 174
Högerhänt/vänsterhänt - högerhänt
Värsta ovanor -  snusar
Stjärntecken - fisk
Skostorlek - 38/39
Är dina föräldrar skilda - ja
Skor idag - vita sneakers
Rädslor - t.ex. spindlar
Mål för året -  att skaffa ett jobb, flytta till linköping och börja övningsköra
Mest använda fras på msn - hej ?
Det första du tänker på när du vaknar -  helvete
Bästa kännetecken -  min roompa
Mest saknade minnet -26 juli 2006
Favorit; Färg -  lila kanske eller blått ?
Mat - pasta
Sport - älskar ! speciellt brottning såklart !
Djur -  tycker jag är söta
Glass - mm twister !!
Affär -  skoaffärer !
Sallad - får mig att känna mig nyttig
Skådespelare - Jude Law !!
Låt -  Flo rida - R.O.O.T.S
Nummer - 21
Årstid - sommar ! älskar värme och sol !
Parfym - favoriten är helt klart min armani diamond
Kroppsdel på motsatta könet - Mage och ögon
Vad vill du bli när du blir stor - liten igen !
Hur vill du dö - sovande kanske
Vem av dina vänner är mest högljud - Annelie ;)
Vem får dig mest att skratta - kanske madde kan ligga bakom en hel del skratt ??
Vem har du känt längst - många vänner sen jag var mindre
Vem är blygast -  kajsa eller michaela tror jag nog
Bästa känslan - att känna sig älskad
Värsta känslan -  oro
Vart vill du bo i framtiden - Linköping !
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara - en hel del
Hur länge tror du att du kommer leva - enligt ett test till den 20 juni i år. vi får hoppas det INTE stämmer
Varit kär - Ja
Blivit dissad - ne, jag går varsamt fram
Rymt hemifrån - haha ett X antal gånger
Föreställt dig ditt ragg naken - ja
Skolkat - ja
Tänkt på självmord - tänkt kanske..
Sovit utomhus - ja
Sett en död människa - nej
Druckit alkohol - ja
Ätit sushi - ja
Varit på en scen - ja ett X antal gånger, men jag gillar det inte
Snattat - ja, back in the days
Blivit nerslagen - knappast !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0