Lördag

Jobbade inte med mina rester så mycket igår. men sen kom jag och tänka på.. hur ycket rester har jag ?
samhällskunskapen (där jag har jättemycket rester) har gett oss till den tjugonde på oss eftersom vi har carmen musikalen att tänka på nästa vecka.
religionsproven ska vara klar på måndag, allså ska jag göra den NU! sen uppgiften vi håller på med där ska inte vara inlämnad än på ett tag.
idrotten vet jag inte om jag har någon rest, han svarar ju aldrig på det ?
projektarbetet är inte klart, och vet inte hur jag ska få klart det heller. Hoppas att det löser sig så jag hinner in med det i tid.

Idag ska jag plugga, sen blir det antagligen bio senare ikväll. vi får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0