snart dags att säga goo natt

Tidigare idag så var jag hem en sväng till Charlotte, så glad att vi har börjat umgås lite igen. en riktigt goo tjej det där :)

Sen var det ju som sagt dags att fira min lillebror, det blev lite alkoläsk och bakisbrustabletter i present från mig och daniel, haha jag gillar att vi faktist var lite komiska :P
Se hela bilden
Senare under dagen så var jag hem till Charlotte en sväng till, vi spelade herkulez på playstation haha, vi var så otroligt dåliga. Inte vårat fel..

När jag kom hem lagade jag mat, det blev fisk. mums va gott det var.
Nu på kvällen så har jag legat och degat framföt tv:n och hundtricket medans min pojkvän så snällt okuperade datorn genom att sitta och spela.. hmm ?


Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. vad kul att du fick en trevlig gårdag. då får du passa på att slappa och dega idag. tänk vad skönt att du inte har så länge kvar i skolan nu, snart får du din behövliga vila. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns. puss och kram älskar dig hejdå!

2009-05-24 @ 08:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0