Söndag

Nu har hela dagen gått.
Lång och solig har den varit ! riktigt underbart !
På förmiddagen så var vi förbi Hanna och Magnus så att daniel kunna klippa deras gräsmatta eftersom magnus är skadad och inte kan gå. Jag fick hålla lilla bebisen under tiden. Åh va underbart söt han är. endast 47 cm lång och 3 kg. Är så glad för deras skull, även om jag är avundsjuk och vill ha en liten bebis jag med :) men min tid kommer hoppas jag.

Efter det så for vi till valbo och köpte present till Gunnel som fyllt år, och en blomma till daniels mamma, (min mamma har redan fått sin morsdag present, men jag hoppas att hon har haft en toppen dag ! älskar dej mamma ! ) plus att vi köpte färg till hallen. vill bara att hallen ska vara klar snart så att vi kan ställa i ordning saker. Får inte glömma. vi köpte jättesöta bebis skor och en tröja och ett par byxor till den nya killen som kommit.

På vägen hem svängde vi förbi magnus och hanna och gav den presenterna :) sen åkte vi förbi daniels mamma och gav henne blommor :) Vidare efter det blev till gunnel som fick en hängstol. Riktigt mysig var den. Det bjöds på god kyckling sallad och jordgubbstårta. Mums mums.

Hemma igen nu och min gula klänning som jag invigde idag är redan fläckig av olja från färgbuken. Inge vidare trevligt. Har lagat mat till daniel i veckan och tv:n kallar på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0