2 möten senare

Nu har jag kommit hem igen, skönt
Först så var jag till arbetsförmedlingen, det gick otrooligt bra måste jag säga
efter det så tömdes min plånbok istortsett totalt när jag gick och lunchade med Kajsa, men det var det nof värt. Vi hade en trevlig stund. Sen gick vi över till Ana en sväng, trevligt att säga hej till henne.
Kl 15 så var jag på mitt andra möte för dagen, jag var faktist lite orolig över det mötet. men det gick så bra så :)

Nu har jag äntligen kommit hem. Sandra och Micke ska snart komma förbi, kul ! det var en hel evighet sedan man såg dem sist ju !

Men till två lite tråkigare saker för dagen... det blir ingen träning eftersom jag ev (även fast jag inte tror det) har ringorm och för att kim är sjuk. och madde och jag kan inte titta på dhw tillsammans som börjar ikväll igen kl nio, för hon måste jobba, men hon ska komma hit efteråt ;P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0