about yesterday

kommer inte ihåg så jävla glasklart vad jag gjorde igår..
eller jo det blev Ikea för jag skulle köpa en blomma till kajsa som precis har flyttat in i en lägenhet ! blev en liten godis påse med.
sen vet ja inte om jag gjorde så mycket mer.. har tappat allt mitt minne just nu känns det som.

På kvällen så åkte daniel och jag till Kajsa. Fick lite te. Hon kommer få det jättemysigt där. Kommer bli hur fint som helst. Och i veckan kanske jag ska dit och äta med henne om hon känner att hon har tråkigt och vill ah sällskap :)


Visstja en ganska viktig del av min söndag, jag fick mat lagad till mej :) lyx laxfiskgratäng med räkor ! var super gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0