??

Nyss vaknat :O What ????
Klockan är liksom över elva ??!!
Det var inte bra det kännde jag på en gång..Jag har aldrig i hela mit liv(eller jo 1 gång ) sovit så här långt in på dagen.
Men det blev sent igår. Och jag ska inte vara uppe sent. Jag har ju fått bra flyt på mina sovvanor, men igår vart det lite annat.

Igår så var det Måndag. Då träffade jag alex. Vi badade på badhuset med min bror som också var där. Det var faktist riktigt rolig. Och varför har jag inte tänkt på det tidigare att bada för ?? det torkar ju ut Ringorm. Tänkte kanske ta mej ett dop idag igen. Jävla ringormen vill jag få bort från min kropp. Så att jag kan stå på mattan och svettas igen jag med.

Okej det här inlägget har tagit sjuk lång tid att skriva märker jag. för nu har jag nästan varit vaken en timme.

sen träffade Jag Alex igen iaf, vi satt och pratade, sen gick vi och kolla på film. Sara kom också förbi. Vi tittade på skräck. Läskigt som fan va et. sen började vi prata om massa sånt där, då filmen va baserad på en verklig händelse. Vid tolv så åkte alex hem. Jag och sara blev överbjudna till Monica. Där satt Monica och Ana och hade hjärtesorg. Fast det var inte hjärtesorg så länge till efter att jag kommit, dem kom fram till att det va tur att dem hade mig i jobbiga stunder. Trevligt det tjejer.

Där blev det rätt sent. Därför jag sovit länge länge idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0