good morning frosty day

Vaknade för en tio minuter sen.
Väckarklokcna som väckte mig faktist. Och jag vela verkligen inte gå upp ur sängen.
Sitter fortfarande med gåshud eftersom det är så fruktansvärt kallt.
Ska snart hoppa in i duschen. kommer antagligen bränna sönder mig där, samtidigt som jag fortfarande står och huttrar eftersom det är kallt.

Ska ner på stan sen, ska vara där innan 10.
Då har jag möte med Arbetsförmedlingen i ca 2 timmar
sen några timmar efter det så är det dags för ett annat möte
wish me good luck !


Nu till ytterligare ett problem för mig, jag har ingen vinterjacka. Idag behövs en vinterjacka ! jag har inte ens en höstjacka :S This is NO GOOD !!!
Jag känner att jag typ kommer förfrysa.. jag hatar vintern !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0