Helgen för mig


Jag var som sagt i Mora fredag-lördag och hälsade på min underbara vän Annelie och hennes pojkvän Jocke.
Det var jätteroligt att vara där, och det kommer nog inte dröja så länge innan jag vill dit igen :D



På lördag kväll så blev det en sväng ut på krogen, va inte så sugen på att varken dricka eller dansa, men medsliten som man va så vart det en lugn utgång.
I går gjorde jag nog inte så mycket. tvättade, titta på film med Charlotte och tog det lungt.

Lite shopping blev det i helgen med.
En vinterjacka, inte alls dyr, bara 600:- på hm, ett riktigt kap tycker jag eftersom det var Kärlek !
En matchande mössa (navy blue jackan va gråblå) med texten "bad hair day" och den kan komma att behövas. 
Köte en hårgfärg, min utväxt började bli för mycket


en mascara (visst det kanske inte var jätte viktigt men den var ner read till 30:- mascaran va från isadora)
och en helt underbar parfym, mmm Bechams nya "story" helt underbar parfym. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0