just like it should be

Igår var jag hos Arbetsförmedlingen, det gick bra. Och Charlotte följde med mig så jag slapp sitta där ensam :P
sen följde hon med mej hem för att sedan gå och äta lite kebab på Amorinen. jag är inte så jätte förtjust i deras mat, men det är den enda pizzerian som finns i bj så de fick bli den. Egentligen var jag inte sugen på snabbmat. Men det gick ju i så jag ska inte klaga. Men det hade vart gott med fiskbullar

Sen mötte jag upp kim vi var upp till brottningen och tittade eftersom vi inte kan träna. Eller a hon vill inte träna utan mig och jag får inte träna. Så vi bara satt där och saknade. Vi avundades människorna uppe på mattan som knappt kunde andas och som droppade svett. Det är så det ska vara, just love it !

Sen kom Madde förbi till DHW, Tisdagar är hennes och min stund. Dhw, Christine, The hills (som inte hade kommit) ja men en riktig lat kväll med en massa prat och tv.. Mitt sug för fiskbullar var fortfarande kvar. Och det gjorde inte madde besviken så vi kokade lite potatis och värmde upp fiskbullarna, en riktig kalas måltid haha.


Finns egentligen massa bilder från hela agen igår. men jag tror jag hoppar över att lägga upp bilder just nu, måste vänja mig vid hur jag ser ut först.. mm jag ser lite annorlunda ut nu sen jag kom hem från Mora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0