Kalas

Vart inge mera blogga igår, vart sent och jag var trött..
Sprungit omkring i Valbo hela dagen, slitit ut mina fötter totalt känns det som.
Men nu har vi en dop present och present till daniels farmor..men har fortfarande inte hittat något som det "står Håkan på" ..
Jag tycker faktist att du mamma borde hjälpa mig lite på idéfronten :)

Daniels kompis Källa var även han med igår och köpte högtalarae, eller a sånt där biosystemskitt jag-vet-inte-riktigt-vad-eftersom-jag inte-fattar-sånt-där.
Som vi var hem till honom och skulle fippla med, jag drogbort plast och sånt, mer vågade jag inte. Vill ju inte pajja något. Så jag satt med lite gotta medans dem pysslade lite :)

Sen vart det att dra iväg och se idol med Sara, skoj skoj.
Vi satt och drack lite gott körsbärsvin, vi vela vara lite fin i kanten ;)
Jag har ju mina favoriter. Men igår försvann en favorit i mina ögon, han åkte inte ut men han sjönk rejält i mina öron. Eddie. Och hans plats tog Reza, för Reza är helt klart en av mina favoriter.. eller a hon blev igår. En riktig kameliont,hur cool som helst. Men sen gillar jag ju tove,mariette och ramidh... Men bäst av dem alla ?? ERIK !! Han är tok bra !! men just igår.. så var Reza bäst :)
Och jag är så otroligt glas att Cammila-eller-vad hon-nu-heter-åkte-ut!!

Sen vart jag trött, då sov jag


Idag så blir det kalas, Daniels farmor fyller 82år, det blir att fira. Jag tycker jättemycket om henne ! En riktig goobit är vad hon är :)

 


Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman, hoppas ni får en trevlig dag. har suttit och funderat lite grann och med tanke på att du nu verkar vara duktig på att baka, till och med sånt som inte jag bakat någongång, så tänkte jag ge dig en liten utmning när det gäller bakning, du har ju själv gått med på detta....

utmaning nummer 1: "mina" drömmar

(du vet ju hur perfekta dom alltid är)

utmaning nummer 2: chokladbiskiver

(du vet, stuket är Marie Bernard)

sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns-ja, syns gör vi ju på fredag (23/10) puss och kram älskar dig hejdå :)

2009-10-17 @ 11:30:55
Postat av: monica

Det är bra att Camilla åkte ut!!!!

2009-10-17 @ 13:51:52
Postat av: Fia... kärlek?

Har du de... så visa de !:D

2009-10-18 @ 03:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0