Kallt men soligt

I morse så kom mamma hit. Väldigt trevligt med mammabesök. Vi åt lite skorpor, tyvärr så hade jag inge te att bjuda henne på idag. Särpning på mig där !

Idag är en sån där dag då jag hitills bara suttit inne. jag har dock sökt lite jobb vilket är bra :)
men som sagt så är det soligt idag, även fast det känns som att snön redan ligger vit på marken.
ska nog ut och göra någonting.

Är lite små sugen på att åka ner till Västerås. Dels för att träffa min syster men också för att få äta lite mat haha. Love har sagt det att om vi kommer ner så ska han bjuda på spaghetti och köttfärsås. han ska tydligen vara grym med sin köttfärssås. Låter lockande.
Blir det inte Västerås så kommer jag antagligen befinna mig utanför all världens civilisation i helgen, de vill säga Björksätra. men det är mys. Ta ett bad innan man lägger sig :) tycker inte om att bada badkar, men innan man lägger sig och den här tiden på året är det helt underbart !!!

Men va ska göra nu då ? va ska jag göra idag ? Kanske träna, men jag vet inte om jag får :(
kanske gå i de kalla vädret och försöka bli imun ?? hmm kanske det.
jag tänker iaf inte sitta inne idag.



på med varma skor och sätta mej i kylan ??

----------
uppdat.
Ska träffa Ana, visste att den här dagen förde något gott med sig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0