Lördag

Igår blev det en sväng Falun tur och retur

Idoltimmarna spenderades hemma hos Sara, myspys.
Ska till Sara senare idag med, födelsedags Fest, eller a födelsedags middag det ska bli skojjigt.

Jag kanske inte kan träna brottning på ett tag :S jag har kanske fått ringorm, jag tycker inte att det ser ut som ringorm.. men den kan ju se olika ut. För er som undrar vad ringorm är så kan jag säga att det är en sjukdom som är vanlig inom brottningen och när man får den.. ja då får man inte brottas för då kan man smitta dem andra. och seriöst, sist ja hade ringorm kunde jag iaf dölja det.. men nu ??!! I ANSIKTET ?? Låt oss hoppas på att det inte är ringorm säger jag bara !



Får se vad som händer idag, inne och uggla ? nejnej..
Kanske ut på en strandpromenad ?? ne jag har ingen aning, ut och röra sig iaf.

xoxo
-------------------------------------------
Uppdat.
Tänkte åka förbi mormor och morfar en sväng. Undrar om dem är hemma ??
måste få tag på charlotten med, hon fyller 20 år idag !!! GRATTIS TILL HENNE !!
Och jag har ju en present att ge henne, en present hon kan ha nytta av nu när hon faktist är 20 år ;)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hehe tack tack :D tack för presenten den kom till använning idag..:D puss å kram

2009-10-03 @ 18:47:48
Postat av: Fia

hehe låter bra det charlotte, hoppas du köpte dej nå gott :D

2009-10-04 @ 08:40:07
URL: http://shakemyass.blogg.se/
Postat av: Fia

hehe låter bra det charlotte, hoppas du köpte dej nå gott :D

2009-10-04 @ 08:40:12
URL: http://shakemyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0