om igår söndag

Igår var jag iväg på barndop.
Daniels brorson skulle döpas, lilla Viggo.
Det var trevligt, och det blev en massa massa fika :P
Vet inte riktigt vad jag ska säga, man kan ju inte förneka att man vill ha en liten en när man ser goobiten Viggo.
Och i mina ögon ser jag bara en person jag vill ha barn med, och det är min pojkvän som jag älskar så att det gör ont.
Men nog om det och åter till Viggo som tog sig igenom dopet med glada miner (bara lite lite gnäll :p) och lilla bebisspya. Det var trevligt att vara där, träffa alla.


Viggo

Hanna och Magnus tillsammans med deras lilla Viggo.


Han tyckte om att pilla med mitt halsband.

Daniel håller stolt upp sin brorson :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0