sooooo coooold

Det är så jävla kallt när man lyfter på täcket. Burr Burr ! Men vad gör man inte?
Måste ju komma in i en bra tidsrytm.. För jag ska ha ett jobb ! Och då måste jag kunna vakna till det med ?
Söker rejält med jobb, lite svårt att hitta det är det. Men jag söker ju jobb nästan varje dag.
Sandviken, Linköping och även lite andra orter som det kanske blir att jag flyttar fört till, innan Linköping ?

Får se om jag vågar träna idag, utslagen i mitt ansikte har istortsett försvunnit. Men man vet ju aldrig. Vill ju inte smitta ner någon på mattan. Men det jag tycker är konstigt är ju att jag borde ha fler om det skulle vara ringorm för jag har svettas och typ kliat på dem och sen ex. kliat på näsan. då borde jag fått utslag på näsan om det skulle varit ringorm. Men det har jag ju inte fått !  Så, får se om jag vågar mej ner eller om dem kommer jaga iväg mej haha !

aja nu känner jag att en varmdusch eller kanske ett varmbad lockar ?!!!! burr burr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0